NYD MUSEET I TRYGGE RAMMER

Museum Sydøstdanmark har genåbnet dørene til alle sine museer, og vi glæder os til at byde jer inden for, hvor det meste er som før, og det mest nødvendige er ændret.

For at give alle vores gæster den bedste sikkerhed og tryghed, vil I møde disse forandringer:

På museet

Skiltning fortæller, hvilken vej publikum skal følge udstillingen. Desuden sikrer begrænset publikumsadgang mulighed for god afstand mellem de besøgende.
Der er nem adgang til sprit-dispensere flere steder på museet. Ekstra rengøring sikrer høj hygiejnestandard på toiletter og udsatte flader.
Alle gæster bedes holde afstand og vise hensyn. Man skal blive hjemme ved sygdomstegn - af hensyn til andre besøgende vil gæster med symptomer blive bedt om at forlade museet og komme igen en anden gang.

Butik og betaling

Butikken har åben, men pladsen er begrænset. Der betales med kort og mobilepay - ikke kontant.

Café og restaurant

Vores spisesteder serverer lette anretninger og kølige drikkevarer, der kan nydes både inde og ude. Café og restaurant overholder alle gældende regler om afstandskrav.

VELKOMMEN TIL VORES MUSEER!

Belépés

Az alábbi közösségi oldal fiókokat is hozzácsatolhatja fiókjához:

sign in with google