Entrebilletter til Danmarks Borgcenter OLD

Danmarks Borgcenter er et digitalt oplevelsescenter om middelalderens borge, konger og magt.

Du kan skræddersy din oplevelse af middelalderens borge, via den iPadguide du får udleveret, når du ankommer.

Gåsetårnet er nordens bedst bevarede middelaldertårn, og du kan opleve borgen under belejring og se Vordingborg slot, som det så ud i 1360’erne.

I det underjordiske udstillingshus, spækket med moderne teknologi, kunstneriske installationer og med specialkomponeret musik, venter der dig en stemningsmættet oplevelse.

Børn (0-3 år) er gratis, men der skal stadig bookes én billet pr. barn for at sikre, at vi ikke overstiger kapaciteten i museet.

Bemærk: Gåsetårnet er i første omgang lukket frem til 8. juni, hvor forsamlingsforbuddet formentlig bliver hævet til 30-50 personer i stedet for de nuværende 10. Gæster, der besøger Danmarks Borgcenter inden, bliver dog ikke snydt for en tur i Gåsetårnet. Alle gæster får et stempel på deres billet, som giver dem gratis adgang til Gåsetårnet ved et senere besøg, når vi igen kan åbne tårnet på forsvarlig vis.

Åbningstider for Danmarks Borgcenter

04.04 - 30.06: Tirsdag-søndag kl. 10-16

01.07 - 31.08: Alle dage kl. 10-17

01.09 - 18.10: Tirsdag-søndag kl. 10-16