Masterclass: Collage / Decoupage

Kom til Masterclass i collagens og decoupagens ædle kunstart. Masterclassen faciliteres af kunstner og udstiller på Holmegaard Værk, Maria Dubin, og varer i alt to timer. Undervejs vil du stifte bekendtskab med forskellige teknikker og remedier, når du under kyndig vejledning af Dubin bliver udfordret og ledt igennem forskellige udtryksformer og processer i en higen efter dit eget udtryk.

Efter to timers intenst arbejde, der har krævet blod, sved og tårer - men allermest har været helt fantastisk sjove og interessante, står du tilbage med dit helt eget unikke kunstværk. Lige til at tage med hjem under armen og hænge op på væggen.

Sted: Holmegaard Værk, Glasværksvej 55, 4684 Holmegaard (keramikværkstedet i udstillingen)
Dato og tid: 22. august, 10.30 – 12.30 (kom i god tid, da der kan være kø)
Alm. Billetpris: 200 kr.
Museumsforening, Næstved: 180 kr.
Årskortholder: 125 kr.
Bemærk: Billetter skal fremvises i receptionen. Årskort / museumsforeningskort skal kunne fremvises ved ankomst.

Holmegaard Værk Glasværket Glasværksvej 55, Fensmark
4684 Holmegaard, Danmark